Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Subject "Vidējās izglītības bioloģijas skolotājs un pamatizglītības dabaszinību skolotājs"
Now showing items 1-20 of 26
-
10. – 12. klašu skolēnu uzmanības noturīguma veicināšana bioloģijas stundās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
6-7 gadus vecu bērnu gatavība skolai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
9. klases skolēnu dzīvesveida īpatnības, intereses un mācību motivācija pilsētā un laukos
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
9. klases un 12. klases skolēnu vērtību karte
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Aktīva saskarsme ar dabu kā priekšnosacījums skolēnu attieksmes veidošanai pret dabaszinātnēm
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Četru Rīgas skolu devīto klašu skolēnu interese par bioloģijas mācību priekšmetu un profesijas izvēli saistībā ar bioloģiju
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Didaktisko rotaļu izmantošana bērnu attīstībā un audzināšanā vispārizglītojošajā un speciālajā pirmsskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Dvīņu metode pedagoģisko pieeju pētīšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Hiperaktīvo bērnu problēmas un to risinājumi.
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
IKT izmantošana skolēnu mācību motivācijas veicināšanai dabaszinību un bioloģijas mācību procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Izglītības ilgtspējīgai attīstībai integrācija skolas mācību programmā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Mācību metožu salīdzinājums dabaszinību un bioloģijas stundās 4. - 8. klasei starptautiskajā un latviešu skolās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Meiteņu un zēnu atšķirību ietekme uz pedagoģisko procesu un to novērtēšana
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Mūzikas izglītības ietekme uz 7.klašu skolēnu kognitīvajiem procesiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Pusaudžu agresivitātes izmaiņas laika posmā no 2006.-2013.gadam
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pusaudžu attiecības skolā un to ietekme uz mācību procesu
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pusaudžu personības attīstība un kognitīvo procesu nozīme dabaszinību apguves motivācijā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pusaudžu saskarsmes problēmas un to risinājumi
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pusaudžu vecumposma problēmas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Skolas vides ietekme uz pusaudžu pašsajūtu
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014)