Search
Now showing items 1-10 of 14
Komunikācijas ietekme uz klientu apkalpošanu Mālupes un Alūksnes pasta nodaļās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Iekšējā komunikācija, kā būtisks klientu apkalpošanas faktors SIA „Argus Radiodetaļu tirdzniecība”
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Iekšējās komunikācijas process Gulbenes novada pašvaldībā un tā pilnveidošanas iespējas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Komunikāciju veicinošie un kavējošie faktori Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Vadītāja vadības stils un tā ietekme uz pašvaldības darbu Ziemeru, Jaunlaicenes, Veclaicenes pagastu pārvaldēs
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Alūksnes novada vidusskolas biroja iekārtojuma ergonomiskā pilnveide
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Biroja vadītāja profesionalitāte - pilnveides faktors klientu apkalpošanā SIA " Hallteks"
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Neverbālā lietišķā etiķete Balvu novada domes biroja darba organizēšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Darbinieku motivēšanas pilnveidošanas iespējas NBS Kājnieku skolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)
Pienākumu deleģēšana- nozīmīgs faktors uzņēmuma vadīšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013)