Search
Now showing items 1-10 of 28
Priekšējo mēleņu ([s], [z], [c], [dz]) izrunas traucējumu novēršana 5 - 7 gadīgiem bērniem ar skaņu fonētisku nepietiekamību
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Rakstīšanas traucējumu korekcija 1. - 2. klašu skolēniem ar fonemātiskās uztveres nepietiekamību
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Svelpeņu ( S, Z, C ) izrunas traucējumu novērsana vidējā pirmskolas vecumā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Priekšējo mēleņu (Š, Ž, Č) izrunas pilnveide vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Skaneņu (R, L) izrunas pilnveide 4 – 5 gadīgiem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Sākumskolas skolēnu fonemātiskās uztveres pilnveide balsīgo un nebalsīgo līdzskaņu diferencēšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
5 - 6 gadīgu bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību sagatavošana lasītprasmes apguvei
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Vingrinājumi un rotaļas pareizrunas sekmēšanai 2 – 3 gadīgiem bērniem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
1. klases skolēnu fonemātiskās uztveres pilnveide ar mūzikas elementu palīdzību
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)
Galda spēles - korekcijas līdzeklis vecākā pirmsskolas vecuma bērnu fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016)