Search
Now showing items 1-10 of 12
Dzīvesspēka, dzīves kvalitātes un depresijas iezīmes saistības vecākiem, kuri vieni audzina bērnus
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
Vidējā brieduma karjerā aktīvu sieviešu apmierinātības ar darbu saistība ar perfekcionismu, emocionālo intelektu un dzīvesspēku
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
Sociāli emocionālās veselības rādītāji dažādās jauniešu grupās Latvijas X novadā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
Garīguma, transcendences, labizjūtas un trauksmes rādījumu izmaiņas pozitīvās domāšanas un emociju vadības intervences grupā mātēm ar bērniem ar funkcionāliem traucējumiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
Stresa, fiziskās veselības un dzīvesspēku rādītāju izmaiņas pēc uz apzinātību balstītas stresa mazināšanas intervences autorprogrammas veikšanas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
Stresa rādītāju un Ar darba vidi saistītu uzvedības un pieredzes paternu (AVEM) izmaiņas skolotāju Biodejas intervences grupā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
Agrīnās bērnības 1-3 gadus vecu bērnu funkcionālās attīstības saistība ar viņu vecāku kompetences izjūtu
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
X internātskolas pusaudžu ar uzvedībastraucējumiemASEBA novērtējuma kognitīvās, emocionālās un uzvedības izmaiņas “Sociāli- emocionālo dzīves prasmju attīstīšanas programmā”.
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
16 - 17 gadus vecu pusaudžu sasniegumu mērķu rādītāju izmaiņas pašefektivitātes programmas intervencē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)
8-9g.v. bērnu empātijas un emocionalās pašregulācijas rādītāju izmaiņas nevardarbīgās komunikācijas intervences programmā pēc M.Rozenberga
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017)