Browsing RPIVA Bakalaura un maģistra darbi / RTTEMA Bachelor's and Master's theses (1995-2017) by Subject "Mūzikas pedagoģija"
Now showing items 1-20 of 98
-
1.-4. klašu bērnu dziedāšanas iemaņu apguve kora un mūzikas stundās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2009) -
1.-4.klases skolēnu mūzikas un latviešu valodas apguves mijsakarības bilingvālā mācību procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
3.klases skolēnu pašapziņas attīstības pedagoģiskie nosacījumi mūzikas nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
5 - 6 gadīgu bērnu attīstību veicinošie pedagoģiskie līdzekļi Latvijas alternatīvo pirmsskolas izglītības iestāžu mūzikas nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
5-6 gadus vecu bērnu mūzikas uztveres un iztēles veidošanās mijsakarības pirmsskolas mūzikas nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2009) -
5. - 9. klašu skolēnu motivācijas sekmēšanas iespējas dziedāšanai korī vispārizglītojošā skolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
5. klases skolēnu iekšējās dzirdes un muzikālās atmiņas mijiedarbes veidošanās mūzikas stundās vakarskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
6.klases skolēnu emocionalitātes attīstības sekmēšana mūzikas klausīšanās procesā mūzikas stundās pamatskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
6.klases skolēnu iztēles attīstības iespējas vokālās mūzikas apguves procesā mūzikas stundās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
7-9 gadus vecu mūzikas skolas audzēkņu mācīšanās spēju attīstības iespējas ar interaktīvajiem mācību līdzekļiem Mūzikas teorijas apguvē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
7. – 8.klašu skolēnu diverģentās domāšanas attīstības iespējas Mūzikas mācību stundās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
8. Kora klases audzēkņu analītiskās domāšanas attīstības iespējas kora skaņdarbu analīzē mūzikas skolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
8.klases skolēnu muzikālās darbības intereses veidošanās iespējas mūzikas mācību stundās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Arodskolu audzēkņu (15 - 19 g.v.) garīgo vērtību veidošanās kora nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Atkārtošanas pieeja 2.,3.klases audzēkņu jaunrades spēju attīstībā mūzikas mācības stundās mūzikas skolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Audzēkņu patstāvīgā darba pilnveide klavierspēles mācību procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērnu drošības izjūtas veidošanās baptistu draudžu svētdienskolas muzikālajās nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2009) -
Borisa Bermana pedagoģisko pieeju izmantošanas iespējas klavierspēles apguvē pieaugušajiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Defilēšanas tehnikas apguve jauniešu darbībai pūtēju orķestrī
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Deju kolektīva koncertmeistara darbības pedagoģiskie aspekti vispārizglītojošo skolu deju nodarbībās
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2009)