Browsing RPIVA Bakalaura un maģistra darbi / RTTEMA Bachelor's and Master's theses (1995-2017) by Subject "Psiholoģijas maģistrs (prof.)"
Now showing items 1-20 of 85
-
16 - 17 gadus vecu pusaudžu sasniegumu mērķu rādītāju izmaiņas pašefektivitātes programmas intervencē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
17 – 19 gadus vecu skolēnu pārbaudījumu trauksmes intervences programmas izveide un aprobācija
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
20-40 gadīgu homoseksuālu un heteroseksuālu vīriešu ķermeņa tēla pieņemšana un identitātes krīze
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
25-40 gadīgu ieslodzīto vīriešu dzīves stratēģijas un attieksmes
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
40-50 gadīgu sieviešu dzīvesspēka faktori šķiršanās pieredzes naratīvos
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
40-50 gadīgu sieviešu dzīvesspēka rādītāju dinamika pozitīvās intervences grupā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
60-80 gadus vecu cilvēku dzīvesspēka attīstošie un traucējošie faktori
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
65-75 gadīgu pensionāru dzīves grūtību pārvarēšanas aspekti
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
8-9g.v. bērnu empātijas un emocionalās pašregulācijas rādītāju izmaiņas nevardarbīgās komunikācijas intervences programmā pēc M.Rozenberga
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Agresīvas uzvedības un skolotāju vadības stilu saistība X pamatskolas 5. klasē
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Agrīnās bērnības 1-3 gadus vecu bērnu funkcionālās attīstības saistība ar viņu vecāku kompetences izjūtu
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
APZINĀTĪBAS (MINDFULNESS) JĒDZIENA APROBĀCIJA
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Apzinātības intervences programmas aprobācija indivīdiem ar profesionālās izdegšanas risku
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
APZINĀTĪBAS PIECU ASPEKTU APTAUJAS (The Five Facet Mindfulness Questionarie (FFMQ)) ADAPTĀCIJA
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Audzināšanas pieredzes un stilu izmaiņas intervences grupā mātēm
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem māšu trauksme, depresija un kopinga stratēģiju sakarības
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērnu ar īpašām vajadzībām vecāku pieredze posttraumatiskā stresa un traumatisko skumju pārvarēšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Bērnunamā dzīvojošu sākumskolas bērnu skolas trauksmes un subjektīvās labizjūtas rādītāju izmaiņas EMYK intervences programmā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Darbinieku zināšanu apmaiņas nodomu saistība ar uztverto organizācijas kultūru un organizācijas pilsonisko uzvedību
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Dažāda vecuma sieviešu labizjūtas, pašcieņas un dzīvesspēka rādītāju atšķirības
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012)