Show simple item record

dc.contributor.advisorKulberga, Inta
dc.contributor.authorKambute, Dana
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:04:49Z
dc.date.available2018-09-27T11:04:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/41528
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectKomercdarbība un uzņēmuma vadība
dc.titleKlientu apkalpošanas servisa uzlabošanas iespējas pakalpojumu uzņēmumā SIA „Lattelecom BPO”
dc.title.alternativeThe Possibilities of Improving Customer Service at the Service Providing Company SIA “Lattelecom BPO”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record