dc.contributor.advisor | Uršuļska, Vladislava | |
dc.contributor.author | Akmene, Agita | |
dc.contributor.other | Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija | |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T11:11:16Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T11:11:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/42382 | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas izglītības skolotājs (1. līmenis) | |
dc.title | Jaunākā pirmskolas vecuma bērna pozitīvo emociju veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā | |
dc.title.alternative | Positive emotion formation during the study of literary works in youngest preeschool groups | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |