dc.contributor.advisor | Perepjolkina, Viktorija | |
dc.contributor.author | Nosiks, Mihails | |
dc.contributor.other | Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija | |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T11:12:30Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T11:12:30Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/42561 | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | |
dc.subject | Psiholoģijas skolotājs | |
dc.title | Mācīšanās motivācijas atšķirības vidusskolēniem ar augstiem un zemiem mācību sasniegumiem | |
dc.title.alternative | Distinctions of inducement to study of pupils with high educational achievements and pupils with low educational achievements | |
dc.type | | |