Show simple item record

dc.contributor.advisorBisenieks, Jānis
dc.contributor.authorRomanovskis, Gatis
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:16:28Z
dc.date.available2018-09-27T11:16:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/43121
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectKomercdarbības organizācija
dc.titleSIA "Lattelecom" biznesa klientu nodaļas pārdošanas procesu pilnveide jaunu klientu piesaitē
dc.title.alternativeLtd. “Lattelecom” Business Customer Department sales process improvements new customers attracting
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record