Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorCirse, Dzinta
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:28:45Z
dc.date.available2018-09-27T11:28:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/44885
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectPirmsskolas un sākumskolas skolotājs
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības un emocionālo izpausmju izmaiņas pēc piedalīšanās intervences programmā - Māla nodarbības
dc.title.alternativeChanges of Internalized and Externalized Behaviour and Emotional Implications of oldest Pre-School Educational Establishment Children after participating in the intervention program - Clay classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record