Show simple item record

dc.contributor.advisorVidnere, Māra
dc.contributor.authorGabranovs, Ainis
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:31:11Z
dc.date.available2018-09-27T11:31:11Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45251
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectPsiholoģijas maģistrs (prof.)
dc.titleBērnunamā dzīvojošu sākumskolas bērnu skolas trauksmes un subjektīvās labizjūtas rādītāju izmaiņas EMYK intervences programmā
dc.title.alternativeChanges in indicators of school anxiety and subjective well-being during the EMYK intervention program for children at primary school age living in children’s house
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record