Search
Now showing items 1-5 of 5
Jauniešu mērķtiecības un sasniegumu veidošanās mijsakarības dzīvesdarbībā
(RPIVA, 2014)
Promocijas darba “Jauniešu mērķtiecības un sasniegumu veidošanās mijsakarības
dzīvesdarbībā” mērķis ir izpētīt jaunieša mērķtiecības un sasniegumu veidošanās mijsakarību
dzīvesdarbībā un izveidot darbības modeli apzinātai ...
Skolēna karjeras vadības prasmju veidošanās vispārizglītojošās skolas pedagoģiskajā procesā
(RPIVA, 2017)
Intas Lemešonokas promocijas darbs pedagoģijā „Skolēna karjeras vadības prasmju veidošanās vispārizglītojošās skolas pedagoģiskajā procesā” izstrādāts Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas Pedagoģijas fakultātē ...
Pusaudžu izziņas intereses veidošanās dialoģiskajā vēstures mācību procesā
(RPIVA, 2015)
Promocijas darba „Pusaudžu izziņas intereses veidošanās dialoģiskajā
vēstures mācību procesā” mērķis ir atklāt metodiskos principus tādam dialoģiskam
mācību procesam, kas veicina izziņas intereses par vēsturi veidošanos ...
Integratīvā mācību metodika sākumskolēnu specifisku lasīšanas traucējumu mazināšanai
(RPIVA, 2014)
Andas Kauliņas promocijas darbs pedagoģijas zinātnē skolas pedagoģijas apakšnozarē „Integratīvā mācību metodika sākumskolēnu specifisku lasīšanas traucējumu mazināšanai” izstrādāts Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības ...
Dzīvesdarbības prasmju pilnveide vispārizglītojošas internātpamatskolas pedagoģiskajā procesā
(RPIVA, 2015)
Promocijas darba mērķis ir pētīt vispārizglītojošā internātpamatskolā dzīvojošo pusaudžu dzīvesdarbības prasmes un izstrādāt teorētiski pamatotu pedagoģiskās darbības modeli dzīvesdarbības prasmju apguvei, to eksperimentāli ...