Show simple item record

dc.contributor.authorPētersone, Ginta
dc.contributor.otherRīgas pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, Pedagoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2018-10-03T09:42:36Z
dc.date.available2018-10-03T09:42:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-9934-503-17-7 (Summary)
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45274
dc.language.isolaven_US
dc.publisherRPIVAen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Educationen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectNozaru (mūzikas) pedagoģijaen_US
dc.subjectBranch (music) Pedagogyen_US
dc.titleSkolēnu mūzikas uztveres attīstība ritmikas nodarbībās mūzikas skolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of music perception of pupils through rhythmics lessons at music schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record