Show simple item record

dc.contributor.advisorAndžāns, Agnisen_US
dc.contributor.authorLāce, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:31Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:31Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17231en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4605
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija Darbā analizēta Latvijas pamatskolas matemātikas skolotāju kompetence matemātikas didaktikā: mērķtiecīga mācību procesa plānošana, prasme daudzveidīgi izskaidrot mācību saturu skolēniem, mērķtiecīgs darbs ar uzdevumiem, pamatota mācību metožu izvēle, diferencēts darbs ar dažādu spēju skolēniem, izpratne par vērtēšanu un prasme to īstenot, IT mērķtiecīga lietošana mācību procesā. Izmantojot interviju satura analīzi, stundu novērojumu analīzi, anketēšanu un testēšanu, veikts Latvijas pamatskolas matemātikas skolotāju kompetences matemātikas didaktikā kvalitatīvs novērtējums un apzinātas iespējas to uzlabot. Darbā analizēti skolotāju kompetenci matemātikas didaktikā ietekmējošie faktori: kompetence matemātikā, subjektīvās teorijas par matemātiku un tās mācīšanu, ar mācību procesu saistītās skolotāju personības iezīmes.en_US
dc.description.abstractAbstract This work presents an analysis of competence of preliminary school mathematics teachers in Latvia in mathematics didactics, i.e. determined planning of teaching process, skills to explain the material to pupils, determined work with exercises, justified choice of teaching methods and work forms, differentiated work with pupils with various skill levels, comprehension of evaluation and skills to implement it, determined use of IT in teaching process. By use of analysis of interviews and observations, surveying and testing, qualitative evaluation of competence of preliminary school mathematics teachers in Latvia in mathematics didactics is carried out and possibilities to improve it are evaluated. Factors interfering with competence of teachers, e.g. competence in mathematics, subjective theories about mathematics and teaching are analyzed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.subjectFizika, materiālzinātne, matemātika un statistikaen_US
dc.titleLatvijas pamatskolas matemātikas skolotāju kompetence matemātikas didaktikāen_US
dc.title.alternativeThe Competence of Primary School Mathematics Teachers in Mathematics Didactics in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record