Akadēmisko vārdu sarakstu izmantošana testu izstrādē
Author
Serebrjakovs, Sergejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis ir noskaidrot nozīmi testu izveidē, kas ir balstīti uz akadēmisko vārdu sarakstiem, lai novērtēt akadēmisko vārdu zināšanas studējošiem, kas mācās angļu valodu, piemērojot tulkošanu, analizējot kvantitatīvos datus, kas tika savākti no studējošo atsauksmēm. Pētījums sniedz teorētisko informāciju par akadēmiskiem vārdiem un akadēmisko vārdu sarakstiem un irbalstīts uz tādiem autoriem, ka Nation, Stubbs, Schmitt un citiem. Pētniecības metode bija testa izstrāde. Dati tika savākti no anglu valodas studējošo atsauksmēm. Galvenie darba rezultāti liecina, ka testu izveide, kas ir balstīta uz akadēmisko vārdu sarakstiem, lai novērtēt akadēmisko vārdu zināšanas studējošiem, kas mācās angļu valodu, piemērojot tulkošanu var būt izmantota priekš šī mērķa. The aim of this research is to discover the significance of developing tests based on academic word lists for the assessment of academic vocabulary knowledge of learners of the English language with the help of translation based on the quantitative data collected from the feedback provided by the learners of English language. The research presents theoretical information on academic vocabulary and academic word lists and is based on such authors like Nation, Stubbs, Schmitt and others. The method of research was test development. The data for the research was acquired from the feedback provided by the learners of the English language. Main findings were that the significance of using tests based on academic vocabulary lists using translation for assessment of knowledge may be used for this goal.