Show simple item record

dc.contributor.advisorVinčela, Zigrīda
dc.contributor.authorSerkova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-03T02:02:04Z
dc.date.available2019-02-03T02:02:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68357
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46108
dc.description.abstractTehnoloģija pastāvīgi maina izglītības vidi, kā arī mācību un mācīšanas pieredzi. Tādēļ tas ir tikai pašsaprotami, ka mobilo ierīču izmantošana valodu apguvē ir kļuvusi par plaši izplatītu mūsdienas tendenci. Neskatoties uz to, tikai dažos pētījumos ir izpētīta mobilo tehnoloģiju lietojums angļu valodas mācīšanā Latvijā. Pašreizējais pētījums bija vērsts uz to, lai pārbaudītu, vai mobilās tehnoloģijas var potenciāli veicināt angļu vārdu krājuma apguvi, jo īpaši attiecībā uz vārdkopu apguvi. Šajā nolūkā tika savākti nepieciešamie dati par mobilo ierīču un netehnoloģisko līdzekļu izmantošanas efektivitāti angļu valodas vārdkopu mācīšanā. Eksperimentālie rezultāti parādīja, ka tā grupa, kura tika mācīta, izmantojot mobilas ierīces, sasniedza labākus rezultātus nekā tā grupa, kurā tika izmantoti ar tehnoloģijām nesaistīti vārdu krājuma mācīšanas līdzekļi. Tiek secināts, ka mobilo ierīču lietojums angļu vārdkopu mācīšanā ir effektīvā un ilgtspējīgā pieeja, lai veicinātu vārdu krājuma apguves prasmi.
dc.description.abstractTechnology is constantly altering the educational environment as well as learning and teaching experience. Therefore, it is only natural that the usage of mobile devices in language education has become a widespread trend nowadays. Despite it, only few studies have explored the application of mobile technology in TEFL in Latvia. The current study aimed to examine whether mobile technology has the potential to promote English vocabulary learning, more specifically the acquisition of collocations. For that purpose, the necessary data was collected on the effectiveness of using mobile devices and non-technological means for teaching English collocations. Experimental results revealed that the group that was taught using mobile devices achieved more substantive results than the group, in which non-technological means for teaching collocations were applied. It was concluded that utilizing mobile devices to learn English collocations is an effective and sustainable approach of facilitating vocabulary acquisition skill.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectmobilā tehnoloģija
dc.subjectmobilā mācība
dc.subjectvārdu krājuma apguve
dc.subjectvārdkopu mācīšana
dc.titleMobilo tehnoloģiju izmantošana angļu valodas vārdu krājumu mācīšanā
dc.title.alternativeUse of Mobile Technology in Teaching English Vocabulary
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record