Lietišķās angļu valodas vārdu krājuma apguves stratēģijas
Author
Ruņģe, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Svētiņa, Ruta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Apgūstot jaunu valodu, ir ļoti svarīgi atrast visefektīvāko vārdu krājuma apguves stratēģiju. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt, kā vārdu krājuma apguves stratēģijas uzlabo biznesa vārdu krājuma zināšanas. Pētījuma metode teorētiskajā daļā ir literatūras apskats. Empīriskajā daļā pētījuma metode ir aprakstošā analīze. Pētījumā atklājies, ka jautājumu kartīšu un audio materiālu izmantošana ir visefektīvākās biznesa angļu valodas apguves stratēģijas. Pētnieks ir secinājis, ka vārdu krājuma apguves efektivitāte ir atkarīga no audzēkņu angļu valodas līmeņa un iepriekš iegūtās pieredzes attiecīgā vārdu krājuma jomā. Finding the most effective vocabulary learning strategy is crucial in the process of acquiring a new language. The purpose of this research is to study how vocabulary learning strategies improve the knowledge of business vocabulary. The research method in the theoretical part is literature review. In the empirical part, the research method is descriptive analysis. The study revealed that the use of flashcards and audio materials is the most effective Business English learning strategy. The researcher concluded that the effectiveness of vocabulary learning strategies depends on the level of English knowledge the learners possess and their previous exposure to the relevant vocabulary field.