• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietišķās angļu valodas vārdu krājuma apguves stratēģijas

Thumbnail
Открыть
306-68434-Runge_Paula_pr14011.pdf (1.332Mb)
Автор
Ruņģe, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Svētiņa, Ruta
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Apgūstot jaunu valodu, ir ļoti svarīgi atrast visefektīvāko vārdu krājuma apguves stratēģiju. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt, kā vārdu krājuma apguves stratēģijas uzlabo biznesa vārdu krājuma zināšanas. Pētījuma metode teorētiskajā daļā ir literatūras apskats. Empīriskajā daļā pētījuma metode ir aprakstošā analīze. Pētījumā atklājies, ka jautājumu kartīšu un audio materiālu izmantošana ir visefektīvākās biznesa angļu valodas apguves stratēģijas. Pētnieks ir secinājis, ka vārdu krājuma apguves efektivitāte ir atkarīga no audzēkņu angļu valodas līmeņa un iepriekš iegūtās pieredzes attiecīgā vārdu krājuma jomā.
 
Finding the most effective vocabulary learning strategy is crucial in the process of acquiring a new language. The purpose of this research is to study how vocabulary learning strategies improve the knowledge of business vocabulary. The research method in the theoretical part is literature review. In the empirical part, the research method is descriptive analysis. The study revealed that the use of flashcards and audio materials is the most effective Business English learning strategy. The researcher concluded that the effectiveness of vocabulary learning strategies depends on the level of English knowledge the learners possess and their previous exposure to the relevant vocabulary field.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46112
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV