Show simple item record

dc.contributor.advisorMaslo, Irinaen_US
dc.contributor.authorKostina, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:33Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17805en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4625
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba anotācija: Promocijas darbā, uz filozofijas, psiholoģijas, pedagoģijas un mūzikas pedagoģijas zinātnisku atziņu analīzes pamata, ir noteikta topošo džeza un populārās mūzikas skolotāju sociālprofesionālās kompetences būtība, izstrādāta sociālprofesionālās kompetences definīcija un struktūra. Balstoties uz pieaugušo izglītības īpašībām, izstrādāts sociālprofesionālās mācīšanās modelis. Jaunizstrādātā studiju kursa programma balstās uz topošajam mūzikas skolotājam personīgi nozīmīgas mūzikas apguves pieeju, kas paredz akadēmiskās, džeza un popmūzikas repertuāra vienlaicīgu paralēlu apguvi kā tradicionālo un moderno zināšanu sabalansētu apgūšanu. Lai noteiktu studentu sociālprofesionālās kompetences pilnveidošanos, izstrādāti kritēriji un rādītāji. Pētījuma kopējie rezultāti norāda uz studentu sociālprofesionālās kompetences pilnveidošanos. Tas ļauj izdarīt secinājumu par izstrādātā sociālprofesionālās mācīšanās modeļa, izveidotās studiju kursa programmas, izstrādāto sociālprofesionālās kompetences pilnveides kritēriju un rādītāju lietderīgumu. Atslēgas vārdi: sociālprofesionālā kompetence, populārās un džeza mūzikas skolotājs, sociālprofesionālās mācīšanās modelis, studiju kursa programma.en_US
dc.description.abstractAnnotation of thesis: In the dissertation on the basis of analysis of philosophical, psychological, pedagogical and music pedagogical scientific cognitions the essence of social-professional competence was defined, and the definition and the structure of socio-professional competence of prospective teachers of the popular and jazz music was worked out. On the basis of the unique characteristics of adult education a socio-professional learning model was developed. The newly developed study course programme is based upon a personally significant approach to the study of music of the prospective music teacher, which foresees the simultaneous parallel study of academic, jazz and pop music repertoire as a balanced study of the traditional and modern knowledge. With a view to evaluate the perfection of the students’ socio-professional competence criteria and indicators of socio-professional competence were developed. The overall results of the research indicate the perfection of the socio-professional competence of the students in the study process of piano playing. This allows come to a conclusion about practical value of the created socioprofessional learning model, developed study course programme, worked out criteria and indicators of the perfection of the socio-professional competence. Key words: socio-professional competence, prospective teacher of the popular and jazz music, socio-professional learning model, study course programme.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIzglītība, pedagoģija un sportsen_US
dc.titleTopošā populārās un džeza mūzikas skolotāja sociālprofesionālās kompetences pilnveidošanās klavierspēles studiju procesāen_US
dc.title.alternativeThe Perfection of the Socio-Professional Competence of the Prospective Teacher of the Popular and Jazz Music in the Study Process of the Piano Playingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record