Show simple item record

dc.contributor.authorČernova, Ļubova
dc.contributor.authorLatvijas Universitāte
dc.date.accessioned2019-02-12T07:49:12Z
dc.date.available2019-02-12T07:49:12Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46325
dc.descriptionAdvisor: Tiltiņa, Ien_US
dc.description.abstractSaturs: Ievads 3 Apdāvinātība kā īpašs psiholoģiskais fenomens 11 Apdāvinātības koncepcijas un teorijas 17 Apdāvinātības veidi un līmeņi 24 Apdāvinātības pazīmes un īpatnības 33 Apdāvinātības specifika pusaudžu vecumā 38 Apdāvinātu pusaudžu personības iezīmes 41 Apdāvinātu pusaudžu agresivitāte un trauksme 46 Pētījuma metodes 54 Pētījuma izlase 54 Instrumentārijs 55 Pētījuma procedūra 69 Pētījuma rezultāti, to analīze un interpretācija 70 Personības iezīmju atšķirības intelektuāli apdāvinātiem pusaudžiem un pusaudžiem ar intelektu normas robežās 72 Agresijas rādītāju atšķirības dažādu vecuma intelektuāli apdāvinātiem pusaudžiem un pusaudžiem ar intelektuālo normu 89 Trauksmes rādītāju atšķirības dažādu vecuma intelektuāli apdāvinātiem pusaudžiem un pusaudžiem ar intelektuālo normu 102 Nobeigums 113 Izmantotā literatūra 119 Pielikumien_US
dc.language.isolaven_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Psychologyen_US
dc.subjectAttīstības psiholoģijaen_US
dc.subjectPersonības attīstībaen_US
dc.subjectPersonībaen_US
dc.subjectPusaudžu psiholoģijaen_US
dc.subjectApdāvināti pusaudžien_US
dc.subjectDevelopmental psychologyen_US
dc.subjectAdolescent psychologyen_US
dc.subjectGifted teenagersen_US
dc.titleIntelektuāli apdāvinātu 11-15 gadīgo pusaudžu personības iezīmesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record