Show simple item record

dc.contributor.advisorAusters, Ivarsen_US
dc.contributor.authorŠaitere, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:35Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:35Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19778en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4645
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija Promocijas darbā pētīta attieksmju, subjektīvās normas, uztvertās kontroles, sagaidāmo un aktuālo emociju, kā arī demogrāfisko faktoru prognozējošā ietekme uz bezdarbnieku darba meklēšanas nodomiem. Trīs eksperimentālu pētījumu ietvaros tika konstatēts, ka sagaidāmās emocijas, saistībā ar iespējamo vispievilcīgāko vai visnepievilcīgāko darbu, neietekmē plānoto darba meklēšanas aktivitāšu skaitu. Plānoto darba meklēšanas aktivitāšu skaitu pozitīvi prognozēja aktuālās emocijas (pozitīvās emocijas, īpaši interese un vērīgums − aktualizētā darba meklēšanas kontekstā, negatīvās emocijas, īpaši raizes − ikdienišķā kontekstā), subjektīvā norma un uztvertās finanšu grūtības, bet negatīvi − bezdarbnieka vecums. Uztvertās darba atrašanas izredzes pozitīvi prognozēja darba meklēšanai plānoto laiku un konkrētību. Atslēgvārdi: attieksmes, subjektīvā norma, uztvertā kontrole, emocijas, darba meklēšanaen_US
dc.description.abstractAnnotation The dissertation investigated attitudes, subjective norm, perceived control, anticipated and actual emotions, and demographic factors as predictors of job search intentions of the unemployed. Three experimental studies were conducted. Anticipated emotions, related to the most attractive or the most unattractive possible job, did not influence the number of intended job search activities. The number of intended job search activities was positively predicted by actual emotions (positive emotions, especially interest and attentiveness, in a salient job search context, and negative emotions, especially distress, in an everyday context), subjective norm and perceived financial hardship, and negatively – by the age of the unemployed. Perceived job finding prospects positively predicted time planned for job search and job search clarity. Key words: attitudes, subjective norm, perceived control, emotion, job searchen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleBezdarbnieku darba meklēšanas nodomus prognozējošie faktorien_US
dc.title.alternativePredictors of job search intentions of the unemployeden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record