dc.contributor.advisor | Maslo, Irina | en_US |
dc.contributor.author | Fernandez Gonzalez, Manuel Joaquin | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T06:49:44Z | |
dc.date.available | 2015-01-12T06:49:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 22782 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4703 | |
dc.description | Elektroniskā versija nesatur pielikumus | en_US |
dc.description.abstract | Promocijas darbs „Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā”
Anotācija
Autors: Manuels Fernandezs. Zinātniskā vadītāja: Dr. habil. paed., prof. Irina Maslo. Apjoms: 222 lpp.: ievads, 2 daļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts (227 vienības). 28 tabulas, 28 zīmējumi. 24 pielikumi.
Mērķis: atklāt mūzikas instrumentu spēles studentu integrētās biprofesionālās identitātes struktūru un tās veidošanās nosacījumus, izstrādāt ieteikumus abu identitāšu integrācijas veicināšanai studentu pedagoģiskajā darbībā. Metodes: intervēšana, novērošana un anketēšana.
Novitāte: izstrādāta biprofesionālo identitāšu tipoloģija, atklāti integrētās biprofesionālās identitātes veidošanās nosacījumi; izstrādāti ieteikumi integrācijas veicināšanai. Praktiskā nozīmība: rezultāti izmantojami mūzikas akadēmijas studentu karjeras un personības attīstīšanai un arī tam, lai organizētu uz integrētās biprofesionālās identitātes veidošanos orientētu pedagoģisko studiju praksi.
Atslēgas vārdi: biprofesionālā identitāte, mūzikas instrumentu spēles students, atskaņotājmākslinieks, pedagogs, identitātes integrācija. | en_US |
dc.description.abstract | Theme of dissertation: Integration of performer and teacher identities through performance students’ pedagogical activity
Abstract
Author: Manuel J. Fernández González. Scientific advisor: Dr. habil. paed., prof. Irina Maslo. Scope of the Thesis: 222 p. 28 tables, 28 figures, 24 appendices, 227 sources of literature.
Goal: Discover the biprofessional identity structure of performance students and its formation process and work out recommendations for the promotion of integration of performer and teacher identities. Methods: interviews, observations and questionnaire.
Novelty: the biprofessional (performer and teacher) identity typology of performance students has been worked out. The conditions for biprofessional identity integration through students’ pedagogical activity were discovered. Practical significance: The results can be applied for performance students’ personality and career development, and for the organization of the pedagogical study practices fostering biprofessional identity integration.
Key words: biprofessional identity, performance students, performer students’ teaching, identity integration. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | Izglītība, pedagoģija un sports | en_US |
dc.title | Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā | en_US |
dc.title.alternative | Integration of performer and teacher identities through performance students’ pedagogical activity | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en_US |