Show simple item record

dc.contributor.advisorJermaka, Karīna
dc.contributor.authorDzeniša, Stefānija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:10:21Z
dc.date.available2019-06-30T01:10:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71851
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47606
dc.description.abstractBakalaura darba „Spēles metodoloģijas pielietošana ķīniešu valodas apmācības procesā” mērķis: pierādīt, ka lingvistiski interaktīvi uzdevumi, tematiskās spēles veicina mācību materiāla iegaumēšanu, atbrīvošanos no “valodas barjera”, attīsta iegūtās zināšanas un prasmju izmantošanu nestandarta situācijās. Mācoties valodas, ir svarīgi, lai būtu pastāvīga prakse. Teorētiskais materiāls nevar pilnvērtīgi kompensēt valodas pielietošanu neformālos apstākļos. Autore uzskata, ka lingvistiskās aktivitātes lekciju laikā stimulē mācekļa domāšanu ārpus triviāliem uzdevumiem. Bakalaura darbā ir aprakstītas lingvistiskās spēles, to pielietojums Ķīnā, kā arī spēles izmantošanas priekšrocības mācību procesā. Par pamatparaugu autore izvēlējas lingvistisku galda spēli „Nihao”, kuru pati izstrādāja. Darbs ir aktuāls, jo pagaidām pasaulē nav līdzīgas spēles ķīniešu valodas apguvei. Izmantotā metodika ir unikāla un var sekmēt mācekļa izpratni par ķīniešu valodas sintaksi, spēles mērķis ir uzlabot runāšanas un lasīšanas prasmes. Šobrīd spēle „Nihao” atbilst HSK 1 līmenim (zemākajai valodas pakāpei), autore plāno attīstīt projektu tālāk un papildināt spēli ar vairākiem izdevumiem (HSK 2, HSK3 utt.). Bakalaura darba apjoms ir 58 lapas.
dc.description.abstractThe aim of bachelor's thesis “Usage of Game Methodology in Chinese Language Studies” is to prove how interactive language learning, thematic games contribute to memorizing learning material, provide development of acquired knowledge, create non-standard situations for language skill training and dispose the “language barrier”. It is important to have a constant practice while learning languages. Theoretical material can not fully cover usage of language in the real-life conditions. The author believes, that linguistic activities during lectures stimulate thinking beyond trivial tasks. Bachelor's thesis describes specifics of linguistic games, its usage in China, as well as games advantages in the learning process. As the thesis basis author chose a language board game „Nihao”, which they developed on their own. This thesis can be significant, because there are no similar games for learning Chinese. Used specific technique is unique and can help to understand Chinese syntax, game goal is speaking and reading skill improvement. For the time being, „Nihao” complies with HSK level 1 (the lowest level of language skill), the author plans to develop the project further and add to the game multiple editions (HSK 2, HSK 3 etc.).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĀzijas studijas
dc.subjectlingvistika
dc.subjectspēle
dc.subjectķīniešu valoda
dc.subjectgramatika
dc.subjectNihao
dc.titleSpēles metodoloģijas pielietošana ķīniešu valodas apmācības procesā
dc.title.alternativeUsage of Game Methodology in Chinese Language Studies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record