Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorGirgensone, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:07:53Z
dc.date.available2019-07-04T01:07:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70264
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48476
dc.description.abstractSpeciālo nozaru angļu valoda ir pieprasīta dažādu jomu speciālistu vidū, jo sniedz iespēju apgūt profesionālo angļu valodu. Šī pētījums mērķis bija noteikt militārās angļu valodas apguvēju individuālās valodas vajadzības un izveidot mācību materiālus, kas veicinātu viņu mutvārdu saziņu. Mācību materiāli tika izstrādāti, izmantojot uz uzdevumiem balstītu metodoloģiju, kas nodrošina valodas apguvi, izmantojot jēgpilnus uzdevumus, atbilstošus komunikatīvus vingrinājumus, lai veicināti valodas funkciju apguvi, kas nepieciešamas, lai attīstītu valodu tās lietojumam reālās situācijās. Pētījuma dati tika iegūti, izmantojot anketas, nodarbību novērošanu, un progresa testus, kas tika rūpīgi analizēti. Lai gan individuāli pielāgoti mācību materiāli, izmantojot autentiskus avotus, attīsta militārās angļu valodas apguvēju mutvārdu saziņu, tiek secināts, ka šādu materiālu izveide, kas veicinātu dažāda līmeņa valodas apguvēju saziņu, vienlaikus ir ļoti sarežģīti, un tas prasa rūpīgu mutvārdu saziņas stratēģiju atlasi, kas atspoguļotu valodas apguvēju vajadzības. Atslēgas vārdi: speciālā angļu valoda, vajadzību analīze, materiālu izveide un vērtēšana, militārās angļu valodas apguvēji, kooperatīvā mācīšanās, mutvārdu saziņas prasmes, uzdevuma balstīta metode
dc.description.abstractEnglish for specific purposes (ESP) is in high demand among different specialist groups, as it deals with teaching the English language to those learners who seek to acquire the language within their occupational field. The aim of the research was to determine the target needs of a group of military English learners in order to develop English language learning materials that would enhance their spoken interaction. The task-based approach was selected as a methodological framework for material development since it ensures learning through meaningful tasks, involving respective communicative events and language functions that are needed to develop real language use. The empirical data was gathered through a case study including self-assessment questionnaires, classroom observations, and the results of the pre- and post- testing. Although the developed learning materials eventually enhanced military English learners’ spoken interaction, it was discovered that it was complicated to develop materials that would be simultaneously applicable to a group of military English learners of multiple proficiency levels and such materials design requires a careful selection of spoken language input strategies that are based on a detailed analysis of the target learners’ specific needs. Key words: ESP, needs analysis, material development and evaluation, military English learners, cooperative learning, spoken interaction skills, task-based approach
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectESP
dc.subjectneeds analysis
dc.subjectmaterial development and evaluation
dc.subjectmilitary English learners
dc.subjectcooperative learning
dc.titleMācību materiālu izveide militārās angļu valodas apguvēju mutvārdu saziņas veicināšanai
dc.title.alternativeMaterial Development to Promote Military English Learners’ Spoken Interaction
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record