Show simple item record

dc.contributor.advisorKūma, Daceen_US
dc.contributor.authorCunska, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:04Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34516en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4848
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darbs ir autores oriģināls pētījums laika posmā no 2000. līdz 2012. gadam, kura mērķis ir pilnveidot matemātikas mācīšanu Latvijas skolās, veicinot IT lietojumu un veidojot atbalsta pasākumus skolotājiem. Darbs atspoguļo ieguvumus, ko dod IT lietojums matemātikas mācīšanā skolā, kas rosina skolēnu interesi par matemātiku un attīsta viņu matemātisko kompetenci. Pētījumā ir identificētas problēmas Latvijas izglītības sistēmā, kuras nosaka IT lietošanas nepieciešamību matemātikas mācīšanā skolās, ir aprakstīta un pamatota IT lietojuma metode, ir veikta skolas matemātikas stundās pielietojamo IT rīku analīze un ar konkrētiem piemēriem parādīts, kā IT rīki palīdz izprast Matemātiskās indukcijas metodes būtību, pierādījuma soļus, uzskatāmus modeļus, ģeometrisku interpretāciju un shēmu pielietojumu uzdevumu risināšanā, kā arī ir aprakstīta iespējamā atbalsta sistēma matemātikas skolotājiem IT lietojumam mācību procesā.en_US
dc.description.abstractThe promotion research is an original author’s research during the years 2000 - 2012. The aim of the research is to consummate teaching of mathematics at schools in Latvia by promoting use of IT and creating support for teachers. The research reflects the benefits of using IT in teaching mathematics what rise students’ interest to mathematics and develops their mathematical competences. The research identifies the problems in educational system of Latvia what appoint to the necessity of using IT in teaching mathematics at schools. It describes and motivates the methods of the use of IT, analyzes IT tools what can be used in teaching mathematics. By describing the definite examples it also shows how IT tools help to understand the essence of the method of mathematical induction, steps of proving, visible models, geometrical interpretations and use of schemes in solving the tasks. It also deals with description of possible support system for teachers of mathematics in using IT in educational process.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.subjectModernā elementārā matemātika un matemātikas didaktikaen_US
dc.subjectIT rīki
dc.subjectmatemātiskās indukcijas metode
dc.subjectatbalsta sistēma matemātikas skolotājiem
dc.subjectMathematics
dc.subjectUse of IT method
dc.subjectIT tools
dc.subjectmethod of mathematical induction
dc.subjectsupport system for teachers of mathematics
dc.titleIKT lietojuma iespējas matemātikas mācīšanā skolāen_US
dc.title.alternativePossibilities of using ICT in teaching mathematics in schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record