Show simple item record

dc.contributor.advisorKokina, Irēnaen_US
dc.contributor.authorvan Gejeka, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:04Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34546en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4850
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractDarba mērķis – izpētīt mācību procesa organizēšanu profesionālajā vidusskolā, izstrādāt eksperimentāli pārbaudītu audzēkņu integratīvās sadarbības modeli mācību procesa organizācijas pilnveidei profesionālajā vidusskolā. Balstoties uz mācību procesa reorganizēšanas nepieciešamību tehnisko priekšmetu mācīšana, izveidots audzēkņu integratīvas sadarbības modelis, kas attīsta audzēkņa kreativitātes potenciālu, izstrādāti un pamatoti integratīvās sadarbības kritēriji un rādītāji, veikta modeļa aprobācija profesionālajā vidusskolā. Pedagoģiskais veidojošais eksperiments, kurā analizēta audzēkņu integratīvā sadarbība būvkonstrukcijas mācību priekšmeta apguves laikā, konstatētas pozitīvas izmaiņas, pamatojoties uz integratīvās sadarbības kritērijiem: darbošanās komandā, savstarpējā mācīšanās, lietišķā saskarsme, kreatīvā darbība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the thesis - to develop and experimentally verify vocational school students’ integrative collaborative model for teaching process reorganization in a vocational school, to develop and experimentally verify students’ integrative collaborative model in a vocational school. Basing on the teaching process reorganization necessity in technical subject teaching, the students’ integrative collaboration model for technical subjects was developed with the aim to develop students’ creativity potential, integrative and collaborative model criteria and indicators are developed and validated, model approbation in a vocational school is carried out. Formative teaching experiment, which analyzes the students' integrative cooperation during the acquisition of the building constructions subject, the positive changes are observed, based on the criteria of integrative cooperation: working in a team, mutual learning, business communication, creative action.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectProfesionālās vidusskolas audzēkņien_US
dc.subjectdarbošanās komandā
dc.subjectlietišķā saskarsme
dc.subjectkreatīva darbība
dc.subjectintegratīvās sadarbības modelis
dc.subjectvocational school students
dc.subjectworking in a team
dc.subjectbusiness communication
dc.subjectcreativity action
dc.subjectstudents’ integrative collaboration
dc.titleAudzēkņu integratīvā sadarbība profesionālajā vidusskolāen_US
dc.title.alternativeStudents' integrative collaboration in vocational secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record