Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorKosmačeva, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:08:08Z
dc.date.available2019-07-04T01:08:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71793
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48511
dc.description.abstractŠajā bakalaura darbā tiek analizēti pārliecinošie valodas līdzekļi un to izmantošana uzņēmumu misiju apgalvojumos klientu uzmanības piesaistīšanai. Pētījuma mērķa sasniegšanai tika izmantotas dīvas metodes: atbilstošās literatūras izpēte un diskursa analīze. Pētījuma datu kopums sastāv no trīsdesmit naftas kompāniju misiju apgalvojumiem. Tika secināts, ka misiju apgalvojumos izmantotie pārliecinošie valodas izteiksmes līdzekļi ietekmē lasītāju piesaistot to uzmanību. Turklāt, pētījums atklāj, ka izvēlētajā korpusā visbiežāk izmantotie pārliecinošās valodas līdzekļi ir: īpašības vārds (26%), iekļaujošā valoda (19%), vietniekvārdi (18%), atkārtošanās (17%), aliterācija (12%).
dc.description.abstractThe current Bachelor’s Thesis examines the persuasive language means in company mission statements as techniques that attract the reader’s attention. The literature review and discourse analysis are applied for the research to achieve the goal of the study. The corpus of the research consists of thirty mission statements of the oil companies. The main conclusions are that the persuasive language means that are presented in company mission statement have an impact on the readers. Moreover, the adjective (26%), inclusive language (19%), personal pronoun (18%), repetition (17%), and alliteration (12%) are the most frequently used persuasive language means in the studied corpus.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectpersuasion
dc.subjectpersuasive language means
dc.subjectmission statements
dc.subjectoil companies
dc.titlePārliecinošu valodas līdzekļu lietojums uzņēmumu misiju apgalvojumos
dc.title.alternativeUse of Persuasive Language Means in Company Mission Statements
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record