Show simple item record

dc.contributor.advisorDzerviniks, Jānisen_US
dc.contributor.authorPoplavskis, Jānisen_US
dc.contributor.otherRēzeknes Augstskola. Izglītības un dizaina fakultāte. Personības socializācijas pētījumu institūtsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:04Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34745en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4853
dc.description.abstractPromocijas darba „ Bionika vidusskolas fizikas mācību satura apguvē” mērķis - izpētīt vidusskolas fizikas mācību saturu, bionikas ieviešanas iespējamību fizikas apguves procesā, izstrādāt skolēnu zināšanas par dabu integrējošu didaktisko modeli, kas sekmē dabaszinību un tehnoloģiju kompetences attīstību un veicina intereses veidošanos par dabaszinātnēm. Pētījumā veikta literatūras un izglītības dokumentācijas analīze par fizikas mācību procesa īstenošanas pedagoģiski psiholoģiskajiem aspektiem, par mācību satura attīstību konstruktīvā, uz kontekstiem balstītā pedagoģiskajā procesā, izstrādāts skolēnu zināšanas par dabu integrējošs didaktiskais modelis, integrējot bioniku vidusskolas fizikas mācībās, izstrādāti kritēriji skolēnu zināšanas par dabu integrējošā didaktiskā modeļa efektivitātes pārbaudei, veikta izstrādātā modeļa aprobācija un efektivitātes izvērtējums.en_US
dc.description.abstractThe task of the promotional work "Bionics in secondary school's physics curriculum" - to view the secondary school's physics curriculum, the possibility to involve bionics in physics learning process, to develop a didactical model that integrates the student's knowledge and promotes the development of technological competence and facilitates the growth of interest towards natural sciences. Analysis of literature and educational documentation of the pedagogical and psychological aspects of the realisation of physics learning process, of the development of curriculum in a constructive, context based pedagogical process has been conducted. A didactical model that integrates the student's knowledge, while integrating bionics in the learning process of secondary school's physics. A criteria has been developed to evaluate the effectiveness of a didactical model that integrates the student's knowledge of nature. An evaluation and aprobation of the developed model has been conducted.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectBionika - Mācīšana un mācīšanās
dc.subjectkonteksts
dc.subjectkonstruktīvisms
dc.subjectdidaktiskās rekonstrukcijas modelis
dc.subjectskolēnu zināšanas par dabu integrējošs didaktiskais modelis
dc.subjectPedagogy
dc.subjectbionics
dc.subjectcontext
dc.subjectconstructivism
dc.subjectthe model of didactical reconstruction
dc.subjecta didactical model that integrates student's knowledge of nature
dc.titleBionika vidusskolas fizikas mācību satura apguvēen_US
dc.title.alternativeBionics in secondary school's physics curriculumen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record