Organizāciju ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanas stratēģiskās vadīšanas sistēma
Autor
Kočanova, Raja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
ANOTĀCIJA
Promocijas darba „Organizāciju ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanas stratēģiskās vadīšanas sistēma” mērķis ir izstrādāt organizāciju ilgtspējīgas attīstības stratēģiskās vadīšanas sistēmu.
Pirmajā nodaļā analizēta 21. gadsimta saimniekošanas faktoru ietekme uz uzņēmumiem. Stratēģiskās vadīšanas satura izmaiņu nepieciešamība pamatota ar vairāku starptautisku pētījumu analīzi. Otrajā nodaļā izskatītas stratēģiskās vadīšanas attīstības tendences, uzsverot sociālās atbildības lomu uzņēmumu ilgtspējīgas attīstības stratēģiskajā vadīšanā. Trešajā nodaļā sniegts stratēģiskās vadīšanas novērtēšanas raksturojums Latvijas uzņēmumos, pamatojoties uz autores veiktā pētījuma rezultātu analīzi. Ceturtajā nodaļā izklāstīta autores izstrādātā sociāli atbildīgas stratēģiskās vadīšanas sistēma.
Promocijas darbā ir 146 lapaspuses, 28 tabulas, 33 attēli, 8 pielikumi un 120 izmantotās literatūras avoti.
Atslēgas vārdi: sociāli atbildīga stratēģiskā plānošana, ilgtspējīga attīstība, uzņēmumi, Latvija. ANNOTATION
The scope of the promotional work „Strategic Management System for Providing Sustainable Development of Organizations” is to develop the strategic management system in order to provide sustainable development of organizations.
In the first chapter covers the influence of the management factors on the enterpises.
The necessity for changes in the structures of the content of strategic management is based on analysis of the various international researches carried (out).
In the second chapter the tendencies of the development of strategic management, emphasising the role of the corporate social responsibility in the strategic management of the enterprise’s sustainable development have been examined.
The third chapter provides the characterization of the evaluation of strategic management.
The forth chapter provides the author’s developed system of socially strategic management.
Promotional work consists of 146 pages, 28 tables (graphs, figures), 33 pictures, 8 attachments, 120 references.
Key words: socially responsible strategic management, sustainability, enterprises of Latvia.