Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūze, Aīdaen_US
dc.contributor.authorBernāts, Guntarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:09Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:09Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38152en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4890
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija Guntara Bernāta promocijas darbs ,,Latvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skolas vēsturiskā attīstība mūzikas kultūras kontekstā” ir izstrādāts laika posmā no 2005.-2011. gadam. Promocijas darbā definēta Latvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skola kā tradīcijās balstīts un uz kultūrvēsturisko vērtību saglabāšanu vērsts virziens mūzikas kultūrā, kura attīstību nosaka diriģenta personības īpašības, mākslinieciskās un pedagoģiskās darbības kvalitāte, orķestra muzicēšanas profesionālā pieredze un mākslinieciskās izglītības līmenis. Promocijas darba rezultāti dod ieguldījumu mūzikas skolotāju, topošo orķestra diriģentu un tālākizglītības studiju programmu izveides teoriju tālākai attīstībai. Izstrādātais orķestra diriģēšanas skolas darbības teorētiskais modelis praktiski izmantojams topošo diriģentu un mūzikas skolotāju studiju procesā. Atslēgas vārdi: Latvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skolaen_US
dc.description.abstractA summary The doctoral work by Guntars Bernāts ,,The Historical Development of Latvian School of Symphony Orchestra Conducting in the Context of Musical culture” was written in the period between 2005 and 2011. The present doctoral work defines the Latvian school of symphony orchestra conducting as a tradition-based branch of musical culture, aimed at preservation of historical cultural values, development of which is determined by the personal characteristics of conductors, quality of artistic and teaching activities, the professional experience of the orchestra and the level of artistic education. The results of the present work contribute towards further development of theories used in development of study programmes for music teachers, aspiring orchestra conductors, as well as programmes for continuing education. The developed theoretical model of school of orchestra conducting is applicable in practice in the study process of aspiring conductors and music teachers. Keywords: Latvian school of symphony orchestra conductingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIzglītība, pedagoģija un sportsen_US
dc.titleLatvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skolas vēsturiskā attīstība mūzikas kultūras kontekstāen_US
dc.title.alternativeThe Historical Development of Latvian School of Symphony Orchestra Conducting in the Context of Musical cultureen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record