Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrīte, Vizmaen_US
dc.contributor.authorBērziņš, Gundarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:12Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:12Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39289en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4912
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis ir piedāvāt radošo nozaru organizācijām stratēģiskās vadīšanas sistēmu, kas tika izstrādāta pēc problēmu identifikācijas 60. radošo nozaru ekspertu aptaujā. Promocijas darbā tiek izstrādāti jauni un tiek pilnveidoti esošie stratēģiskās vadīšanas sistēmas elementi Tika analizēta radošo nozaru specifiskos darbības nosacījumus saistībā ar strauji mainīgo organizāciju vidi, kā rezultātā autors piedāvā stratēģiski operatīvo vadīšanas modeli, kurš balstās uz dažādu līmeņa vadītāju stratēģiskās vadīšanas uzdevumu un pilnvaru maiņu. Kā vienu no stratēģiskās vadīšanas realizācijas metodēm lēmumu novērtēšanas metodi. Lēmumu novērtēšanas modeļa pamatā ir pieņēmums, ka ir iespējams novērtēt organizācijas stratēģijas atbilstību ārējās un iekšējās vides nosacījumiem, kā arī dažādu līmeņa vadītāju kvalifikāciju izvērtējot vadītāju pieņemtos lēmumus. Atslēgvārdi: stratēģiskā vadīšanas, stratēģija, operatīvā vadīšana, lēmumu pieņemšana, lēmumi, radošās nozaresen_US
dc.description.abstractThe purpose of doctoral study is to provide creative industry organizations of framework for strategic-operational management. Author developed several models for decision making in the rapidly changing environment based on research questioner of 60 expert form Latvian creative organizations. Author conducted theoretical study of strategy, organizational environment and creative industries in order to develop strategic management system for creative industries. In accordance with research strategic operational management model is most appropriate for creative industries. Author also argues that it is possible to evaluate organizations strategy and qualification or leaders and managers based on evaluation of their decisions. Decision analyses are based on two factors compliance and complex financial indicators. Key words: strategic management, decisions, operational management, strategy, creative industriesen_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectUzņēmējdarbības vadībaen_US
dc.subjectStratēģiskā plānošana
dc.subjectAsociācijas, institūcijas - Menedžments
dc.titleStratēģiskās vadīšanas sistēma radošo nozaru organizācijāsen_US
dc.title.alternativeStrategic management system for organizations in creative industriesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record