dc.contributor.advisor | Ļubkina, Velta | en_US |
dc.contributor.author | Truskovska, Ženija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T06:50:14Z | |
dc.date.available | 2015-01-12T06:50:14Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 40481 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4933 | |
dc.description | Elektroniskā versija nesatur pielikumus | en_US |
dc.description.abstract | Promocijas darba mērķis: teorētiski pamatot sociālā pedagoga profesionālās kompetences būtību un veidošanās struktūru, izstrādāt un empīriskā pētījumā pārbaudīt strukturāli saturisko un konceptuālo modeļus sociālā pedagoga profesionālās kompetences kā gatavības profesionālai darbībai veidošanos supervīzijā
Pētījumā analizēta topošo sociālo pedagogu profesionālās veidošanās problemātika, apzinātas profesionālās vajadzības pēc izglītojoša atbalsta un iespējas to nodrošināt supervīzijā studiju procesā augstskolā. Izstrādāti zinātniski pamatoti sociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijā strukturāli saturiskais un konceptuālais modeļi, izstrādāti un teorētiski pamatoti profesionālās kompetences pilnveides un vērtēšanas studiju procesā kritēriji, to rādītāji un līmeņu apraksti, veikts pilotpētījums un modeļa aprobācija augstskolas apstākļos. | en_US |
dc.description.abstract | The objective of the doctoral thesis: justify theoretically the essence of the social educator’s professional competence and the structure of its formation, to elaborate and examine within an empirical research the structural content and conceptual models of social educator’s professional competence as a readiness for professional activity development under supervision.
In the research the problems of professional formation of the prospective social educators are analyzed, professional needs for educational support and opportunities to provide it under supervision within the study process in a higher education institution are studied. Scientifically justified structural content and conceptual models of social educator’s professional competence formation under the supervision were developed; criteria of professional competence improvement and evaluation within the process of studies were developed and theoretically justified, their indicators and descriptions of the levels, the pilot research and model approbation in the environment of a higher education institution was carried out. | en_US |
dc.language.iso | lav | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | sociālais pedagogs | |
dc.subject | profesionālā kompetence | |
dc.subject | supervīzija | |
dc.subject | konceptuālais modelis | |
dc.subject | Social pedagogy | |
dc.subject | social educator | |
dc.subject | professional competence | |
dc.subject | supervision | |
dc.subject | conceptual model | |
dc.title | Sociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijā | en_US |
dc.title.alternative | Social educators's professional competence formation under supervision | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en_US |