Show simple item record

dc.contributor.advisorĻubkina, Veltaen_US
dc.contributor.authorTruskovska, Ženijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:14Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:14Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40481en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4933
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis: teorētiski pamatot sociālā pedagoga profesionālās kompetences būtību un veidošanās struktūru, izstrādāt un empīriskā pētījumā pārbaudīt strukturāli saturisko un konceptuālo modeļus sociālā pedagoga profesionālās kompetences kā gatavības profesionālai darbībai veidošanos supervīzijā Pētījumā analizēta topošo sociālo pedagogu profesionālās veidošanās problemātika, apzinātas profesionālās vajadzības pēc izglītojoša atbalsta un iespējas to nodrošināt supervīzijā studiju procesā augstskolā. Izstrādāti zinātniski pamatoti sociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijā strukturāli saturiskais un konceptuālais modeļi, izstrādāti un teorētiski pamatoti profesionālās kompetences pilnveides un vērtēšanas studiju procesā kritēriji, to rādītāji un līmeņu apraksti, veikts pilotpētījums un modeļa aprobācija augstskolas apstākļos.en_US
dc.description.abstractThe objective of the doctoral thesis: justify theoretically the essence of the social educator’s professional competence and the structure of its formation, to elaborate and examine within an empirical research the structural content and conceptual models of social educator’s professional competence as a readiness for professional activity development under supervision. In the research the problems of professional formation of the prospective social educators are analyzed, professional needs for educational support and opportunities to provide it under supervision within the study process in a higher education institution are studied. Scientifically justified structural content and conceptual models of social educator’s professional competence formation under the supervision were developed; criteria of professional competence improvement and evaluation within the process of studies were developed and theoretically justified, their indicators and descriptions of the levels, the pilot research and model approbation in the environment of a higher education institution was carried out.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectsociālais pedagogs
dc.subjectprofesionālā kompetence
dc.subjectsupervīzija
dc.subjectkonceptuālais modelis
dc.subjectSocial pedagogy
dc.subjectsocial educator
dc.subjectprofessional competence
dc.subjectsupervision
dc.subjectconceptual model
dc.titleSociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijāen_US
dc.title.alternativeSocial educators's professional competence formation under supervisionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record