• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

7-gadīgo bērnu sociālā adaptēšanās 1.klasē skolā

Thumbnail
Открыть
44296-Liga_Aboltina_2014.pdf (6.490Mb)
Автор
Āboltiņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žogla, Irēna
Kaņepēja, Ruta Ināra
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Līgas Āboltiņos promocijas darbs pedagoģijas zinātnē skolas pedagoģijas apakšnozarē ” 7-gadīgo bērnu sociālā adaptēšanās 1.klasē skolā” izstrādāts LU PPMF Pedagoģijas nodaļā Dr.habil.paed. profesores Irēnas Žoglas vadībā. Pētījuma aktualitāti nosaka 7-gadīgā bērna sociālās vides maiņa no pirmsskolas uz skolu un gatavība mācību darbībai 1.klasē, kas atkarīga no sociālās adaptācijas procesa skolā. 7-gadīgā bērna sekmīga sociālā adaptēšanās būtību raksturo 7- gadīgo bērnu attīstības likumības un tām atbilstīgas pedagoģiskās darbības mijiedarbība. Pētījuma mērķis ir apzināt 7-gadīgu bērnu sociālās attīstības likumības sociālajā vidē, izpētīt 7-gadīgu bērnu sociālo pieredzi un vajadzību pēc pedagoga palīdzības, izstrādāt bērnu attīstības un pedagoģiskā procesa likumībās pamatotu un eksperimentāli pārbaudītu modeli 7- gadīgā bērna sociālās adaptēšanās pilnveidei.
 
The Doctoral thesis on school pedagogy of educational science – "7-Year-Old Children's Social Adjustment in the 1st Grade of School" – has been developed by Liga Aboltina at the UL FEPA under guidance of Prof. Dr.habil.paed. Irena Zogla. The topicality of the study has been determined by the change of a 7-year-old child's social environment from pre-school to school and the readiness to enter the 1st grade which depends on social adaptation process at school. Legitimacy of the 7-year-old children's development and thus appropriate interaction of pedagogical activity characterizes the essence of a 7-year-old child's successful social adjustment. The aim of the study is to identify the legitimacy of 7-year-old children's social development in social environment, to explore the 7-year-old children's social experience and the need for a teacher's assistance, as well as to develop a model that has been reasonably and experimentally verified in the legitimacy of children's developmental and educational process in order to improve the social adjustment of a 7-year-old child.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4949
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1376]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV