Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andris
dc.contributor.authorBirnleitner, Helmut
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:01:45Z
dc.date.available2020-02-08T02:01:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73128
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49866
dc.description.abstractPēdējos gadu desmitos notiekošā globalizācijas procesa dēļ ārvalstu tiešo investīciju apjoms ir palielinājies un tās tiek veiktas ātrāk. Tas nosaka, ka uzņēmumiem un to vadītājiem ir jāpieņem lēmumi attiecībā uz ārvalstu tiešajām investīcijām. Kad uzņēmumi sāk darboties starptautiskā mērogā, svarīgāki kļūst makroekonomiskie faktori. Vadītāji tiešā veidā nevar ietekmēt makroekonomisko sistēmu, un tas liek viņiem pielāgoties attiecīgajiem apstākļiem. Šādu sarežģītu procesu laikā ĀTI lēmumus var ietekmēt arī starpniecības faktori. Šis pētījums pievēršas ieguldītāju viedokļu uztverei. Pētījums veikts par Vācijas un Austrijas autobūves nozares īpatnībām. Šī promocijas darba mērķis ir izstrādāt modeli, lai izpētītu makroekonomisko un starpniecības faktoru ietekmi uz ĀTI lēmumu pieņemšanas procesu. Atslēgas vārdi: Internacionalizācija, ĀTI, makroekonomiskie faktori, ĀTI stimulējošās shēmas
dc.description.abstractForeign direct investments have been grown and accelerated over the last decades due to the ongoing globalization process. This determines that companies and their managers have to make decisions in respect to FDI. Macro-economic factors increase their importance when companies go international. The macro-economic framework cannot be directly influenced by the managers and this forces them to adapt and fit to the given circumstances. During such complex processes also intervening factors may attract or distract FDI decisions. The study underlines the perception of the investors’ point of view. The research was conducted on the specific characteristics of German and Austrian automotive industry. The aim of this thesis is to develop a model to investigate the impact of macro-economic and intervening factors on FDI decision-making process. Key words: Internationalization, FDI, Macro-Economic Factors, FDI Incentive Schemes
dc.language.isoeng
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectManagement science
dc.subjectBusiness Management
dc.titleFactors Influencing Decision Making in Respect of FDI in the Automotive industry
dc.title.alternativeLēmumu pieņemšanas par ārvalstu investīcijām autorūpniecībā ietekmējošie faktori
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record