Search
Now showing items 1-6 of 6
Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās mērķis ir izpētīt influenceru iesaisti mārketinga kampaņās, kā influenceri veido saturu kopā ar “airBaltic” un sadarbības ietvaros, kā arī vispār ieskatīties ...
Iekšējā komunikācija attālinātā darba apstākļos VAS “Valsts nekustamie īpašumi”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir Iekšējā komunikācija attālinātā darba apstākļos VAS “Valsts nekustamie īpašumi”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā tiek pārvaldīta VNĪ iekšējā komunikācija attālinātā darba apstākļos. Bakalaura darba ...
Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” ...
Faktori patērētājam izvēloties mazumtirdzniecības veikalu: Top! un Mego piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Faktori patērētājam izvēloties mazumtirdzniecības veikalu: Top! un Mego piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, pēc kādiem faktoriem patērētājs izvēlas konkrēto veikalu tīklu un kā patērētājs šobrīd ...
Covid krīze un pusaudži: informācijas ieguve, komunikācija un psiholoģiskais noskaņojums ierobežotas socializēšanās apstākļos
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Covid krīze un pusaudži: informācijas ieguve, komunikācija un psiholoģiskais noskaņojums ierobežotas socializēšanās apstākļos” mērķis ir noskaidrot, kā Covid krīze un ierobežotas socializēšanās apstākļi ...
Jauniešu viedoklis par jaunatnes organizācijas "Protests" komunikāciju
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir Jauniešu viedoklis par jaunatnes organizācijas “Protests” komunikāciju. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā jaunatnes organizācija “Protests” veido komunikāciju, liekot uzsvaru uz sociālā tīkla ...