Search
Now showing items 1-7 of 7
Vizuālā merčendaizinga loma mārketinga komunikācijā. "Ikea" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Vizuālā merčendaizinga loma mārketinga komunikācijā. "IKEA" gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot vizuālā merčendaizinga lomu mārketinga komunikācijā un IKEA klientu reakciju uz šo komunikācijas ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Vizuālā merčendaizinga loma mārketinga komunikācijā. "Ikea" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Vizuālā merčendaizinga loma mārketinga komunikācijā. "IKEA" gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot vizuālā merčendaizinga lomu mārketinga komunikācijā un IKEA klientu reakciju uz šo komunikācijas ...
Zīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas ...
Tirdzniecības centru "Spice" un "Domina Shopping" mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centru “Spice” un “Domina Shopping” mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram 2021. gadā”. Bakalaura darba mērķis ir, izpētīt kādu saturu sociālajos medijos ...
Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmumu “Circle K Latvia” un “Virši-A” tēls sociālajos medijos Latvijā: popularitāte, atgriezeniskā saite un reakcijas”. Darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt, kādi ir “Circle K Latvia” un “Virši-A” ...
Influenceru mārketinga ietekme uz zīmola uztveri skaistumkopšanas industrijā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir „Influenceru mārketinga ietekme uz zīmola uztveri skaistumkopšanas industrijā.”. Darba mērķis ir izpētīt influenceru izmantotās mārketinga stratēģijas, veicinot skaistumkopšanas zīmolu atpazīstamību. ...