Search
Now showing items 1-2 of 2
Sociālo mediju komunikācija kā integrētās marketinga komunikācijas daļa/elements. “Lauma Lingerie” un “Rosme” gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2022)
Darba tēma – sociālo mediju komunikācija kā integrētās mārketinga komunikācijas daļa/elements. “Lauma Lingerie” un “Rosme” gadījuma analīze. Darba mērķis – izpētīt un analizēt uzņēmumu “Lauma Lingerie” un “New Rosme” ...
Sociālo mediju komunikācija kā integrētās marketinga komunikācijas daļa/elements. “Lauma Lingerie” un “Rosme” gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2022)
Darba tēma – sociālo mediju komunikācija kā integrētās mārketinga komunikācijas daļa/elements. “Lauma Lingerie” un “Rosme” gadījuma analīze. Darba mērķis – izpētīt un analizēt uzņēmumu “Lauma Lingerie” un “New Rosme” ...