Показать сокращенную информацию
Mūzikas uztvere kā skolēnu muzikālās gaumes pilnveidošanās nosacījums
dc.contributor.advisor | Čehlova, Zoja | en_US |
dc.contributor.author | Marčenoka, Marina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T06:50:27Z | |
dc.date.available | 2015-01-12T06:50:27Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 7392 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5001 | |
dc.description | Elektroniskā versija nesatur pielikumus | en_US |
dc.description.abstract | ANOTĀCIJA Marina Marčenoka. „Mūzikas uztvere kā skolēnu muzikālās gaumes pilnveidošanās nosacījums”. Promocijas darbs izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes Pedagoģijas nodaļā laika posmā no 2002. gada līdz 2006. gadam. Promocijas darbs aptver ievadu, četras daļas, nobeigumu un literatūras sarakstu ar 176 vienībām. Kopējais apjoms – 171 lpp., tajā skaitā 36 tabulas un 16 attēlas. Darbam ir pievienotas pielikumi – 72.lpp., kuri piedāvā papildu informāciju par pētījuma saturu un norisi, atspoguļo kā izmantotos didaktiskos materiālus, tā empīriskā pētījuma datus un izmantotās izpētes metodes. Pētījuma galvenas problēmas: �� Mūzikas adekvātas uztveres attīstība muzikāli izglītojošā procesā. �� Pusaudžu muzikālās gaumes pilnveidošana. �� Muzikālās gaumes un mūzikas uztveres mijiedarbība muzikāli izglītojošā procesā. Pētījuma mērķis: • Izstrādāt mūzikas uztveres darbības procesuālo modeli un pārbaudīt tā efektivitāti muzikālās gaumes pilnveidošanā, nosakot pusaudžu mūzikas uztveres attīstības un muzikālās gaumes pilnveidošanās mijiedarbības dialektiku muzikāli izglītojošajā procesā. | en_US |
dc.description.abstract | ANNOTATION Marina Marchenoka. „Music perception as a condition for students’ musical taste improvement”. The Promotion Paper was worked out at the Pedagogy Department of the Pedagogy and Psychology Faculty at the University of Latvia from 2002 to 2006. The Paper includes the introduction, 4 chapters, the conclusion and literature resources with 176 titles. Volume of the Paper is 243 pages, there are 36 tables and 16 illustrations. The Paper also includes Annexes – 72 pages, which offer information about the content and process of the research, reflects both used didactic materials and data of the empirical research and the research methods. The discovered contradictions define the problems considered in the given research: �� Development of music adequate perception in the music education process; �� Teenagers’ musical taste improvement; �� Correlation of musical taste and music perception in the music education process. Aim of the research: �� to work out the processual model of music perception and to check its efficiency in musical taste improvement, defining the dialectics of correlation of teenagers’ music perception development and musical taste improvement in the music education process. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | Izglītība, pedagoģija un sports | en_US |
dc.title | Mūzikas uztvere kā skolēnu muzikālās gaumes pilnveidošanās nosacījums | en_US |
dc.title.alternative | Promocijas darbs | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en_US |