Angļu valodas speciāliem mērķiem vārdu krājuma mācīšana skolā
Author
Platkova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Angļu valoda speciāliem mērķiem pozitīvi ietekmē studenta vārdu krājumu. Pētījuma mērķis ir izanalizēt vārdu krājumu speciāliem mērķiem mācību grāmatās un uzzināt, ko skolotājs un skolēni domā par angļu valodas vārdu krājuma speciāliem mērķiem mācīšanu skolā. Kvalitatīva dokumentu analīze, intervija un aptauja bija izmantotas darba analīzei. Tika konstatēts, ka vārdu krājuma uzdevumi speciāliem mērķiem neatšķiras no atiecīgiem uzdevumiem visparējā angļu valodas mācīšanā, un studenti nav motivēti mācīties vārdus speciāliem mērķiem. Tika secināts, ka grāmatām un skolotājam jāizmanto citi uzdevumi, lai studenti zinātu vārdus speciāliem mērķiem labāk. ESP teaching influences the students’ vocabulary positively. Thus, the purpose of the study is to analyse ESP vocabulary activities in the textbooks and to find out what the teacher and students think about ESP vocabulary teaching at school. Qualitative document analysis, interview and survey were used for the analysis. It was found that the activities used in the textbooks to teach ESP vocabulary do not differ from GE vocabulary activities. Moreover, the students are not motivated to study ESP vocabulary. It was concluded that textbooks and the teacher should employ different techniques for ESP vocabulary teaching in order for the students to know ESP words better.