• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gaume un bezgaumība: kopīgais spriedums “Might and Magic: Heroes III” spēles kopienā

Thumbnail
Открыть
306-77364-Grinblate_Elizabete_eg17038.pdf (1013.Kb)
Автор
Grinblate, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Pokšāns, Artūrs
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Sekojot Burdjē gaumes kā analītiska rīka jēdzienam, bakalaura darbs “Gaume un bezgaumība: kopīgais spriedums “Might and Magic: Heroes III” spēles kopienā” apskata savstarpēji savienotās pasaules – digitālo un fizisko -, kuras veido spēļu kopienu uz kopīgā gaumes sprieduma pamata. Balstoties uz savu līdzdalību spēļu kopienā, metodisku spēles izspēli un daļēji strukturētajām intervijām, es pievēršu uzmanību pašu spēlētāju pieredzei gan spēlē, gan spēļu kopienā, gan sevis identificēšanai ar spēlētāja identitāti kā saistītiem aspektiem ar gaumes kopīgo spriedumu. Spēlētāju intereses un izvēles spēlē tiek skatītas kā fundamentāli iesakņotus aspektus gan spēlētāju pozicionālajā stāvoklī uz laukuma, gan habitus, gan iegūtajos kapitālos arīdzan ārpus spēles vides.
 
By following Bourdieu’s concept of taste as an analytical tool, the bachelor’s research “Taste and Distaste: The Case of Shared Judgment in “Might and Magic: Heroes III” Gaming Community” focuses on the intertwined worlds – digital and physical – creating a gaming community through the shared judgment of taste. Based on my own participatory action, methodological gameplay, and semi-structured interviews, I pay attention to the player’s own experience both in the game and in the gaming community, and self-identification with the gamer’s identity as correlating aspects with the judgment of taste. I view the interests, preferences, and choices made by the gamers within the game as fundamentally rooted aspects in their social position in the field, habitus, and acquired capitals also outside the game.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51117
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV