Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorGorbāns, Imantsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:56:08Z
dc.date.available2015-01-12T06:56:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26959en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5158
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractDarbā aplūkotas izšķirošas izvēles, kuras jāveic Latvijas izglītības sistēmai tuvākajos gados sakarā ar pasaules ieiešanu nākamajā digitālajā dekādē, ko pavada ne tikai datoru infrastruktūras un lietojumu izmaiņas, bet arī pārmaiņas visā sabiedrībā un izglītības vadībā. Darbs veltīts šo pārmaiņu teorētiskajai un praktiskajai bāzei, uzmanību pievēršot atklātā pirmkoda programmatūras lietošanas iespējām mācību procesā, galveno uzmanību pievēršot operētājsistēmu, biroja programmatūras un interneta risinājumu, tajā skaitā e-mācību, izvēles iespējām, skatot šos jautājumus IKT pārmaiņu ietekmes uz izglītibas vadību kontekstā. Pētījuma galvenās metodes ir tiešsaistes aptauja, skolotāju anketēšana, OECD PISA un IEA SITES starptautisko salīdzinošo pētījumu datu apstrāde ar statistikas metodēm, modeļu izveide un Monte-Karlo simulācijas.en_US
dc.description.abstractThe work deals with decisions to be taken concerning the education system of Latvia in the nearest years because of the world entering the next digital decade, which is accompanied by essential changes in the computer infrastructure and its use, but also in society in general and education management. The work deals foundations of the possibilities of using open source software in schools, paying attention to the operating system, office software, internet, including e-learning, treating these issues in the context of the impact of wide ranging changes going on in the sphere of ICT and education management. The main research methods used in the work are on-line poll, questionnaires, processing data of OECD PISA and IEA SITES international comparative research data with statistic methods, model designing and Monte-Carlo simulations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātne [Izglītības vadības virziens]en_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleIzšķirošās IKT izvēles nākamās digitālās dekādes robežšķirtnē Latvijas skolu izglītības politikas veidošanas sistēmāen_US
dc.title.alternativeDecisive ICT options in the system of development of school education policy in Latvia at the dividing line of the future digital decadeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record