• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ūdeņraža enerģētikas mārketinga nepieciešamības attīstīšana Latvijā

Thumbnail
Öffnen
29740-Justs_Dimants_2013.pdf (3.336Mb)
Autor
Dimants, Justs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Promocijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā pamatota atjaunojamo enerģiju un ūdeņraža aktualitāte enerģētikā, ūdeņraža enerģētikas attīstības perspektīvas un mārketinga nozīmība ūdeņraža ieviešanas un izmantošanas aspektā. Ūdeņradis ekonomikā pētīts no produkta viedokļa. Apkopota pasaules pieredze mārketinga izmantošanā ūdeņraža ieviešanai enerģētikā. Otrajā nodaļā analizēta Latvijas ūdeņraža enerģētikas pētniecība, mārketinga attīstība un iespēju analīze, ūdeņraža mārketinga ierobežojošie faktori, kā arī ūdeņraža ieviešanas enerģētikā aspekti. Trešajā nodaļā aprakstīti autora veikto empīrisko pētījumu būtība, metodoloģija, kā arī galvenie empīrisko pētījumu rezultāti. Pētījumu galvenie rezultāti parāda pozitīvos aspektus un to izraisošos faktorus, gan arī nepilnības līdz šim esošajos mārketinga modeļos, kā arī to, ka Latvijā ir daudz neizmantotu iespēju ūdeņraža kā enerģijas avota mārketinga īstenošanā. Tas ņemts vērā, izstrādājot ūdeņraža ieviešanas koncepciju, uz kuras bāzes zinātniskām, valstiskām un privātām organizācijām ieteicams balstīt mārketinga stratēģiju ūdeņraža ieviešanai enerģētikā Latvijā. Promocijas darba pamatteksts ir izklāstīts 175 lappusēs un ilustrēts ar 19 attēliem un 38 tabulām. Darbam ir 23 pielikumi. Literatūras sarakstā iekļautas 264 literatūras vienības.
 
This thesis comprises of an introduction, three main sections, conclusions and proposals, followed by the used references. The first section of this paper comprises of the foundation for and significance of renewable energy and the use of water in energy production, the prospects of developing hydropower energy and the significance of marketing for the implementation and use of hydropower. Hydrogen technology is researched from a product perspective. Included is a summary of how hydrogen has been marketed as a energy source in other nations. In the second section we analyze the research, marketing development and opportunities for hydrogen technologies in Latvia. We also take a closer look at the factors restricting the marketability of hydrogen technology and the aspects of how this may be done. The third section includes the author’s empirical research, its significance, methodology, as well as the main results of the research. The main results show positive aspects and the factors that influenced these results. However the results prove some missing factors in current marketing models, as well as the fact that currently in Latvia there are many unutilized opportunities to market hydrogen technology as a legitimate source of energy. This takes into account the implementation of hydrogen technology conceptions that are used for the foundation in scientific, government and private organizations in building market strategies to implement hydrogen technologies in Latvia. The thesis comprises of 175 pages, 19 figures and 38 tables. There are 23 items in the appendix. Used literature includes 264 sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5178
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV