• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konteksta izmantojums akadēmiskā vārdu krājuma zināšanu pārbaudē

Thumbnail
Открыть
306-76217-Aleksejeva_Marija_ma15018.pdf (211.5Kb)
Автор
Aleksejeva, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis bija izpētīt kas ir konteksts un kā tas ir saistīts ar vārdu krājuma mācīšanu un vārdu krājuma zināšanu pārbaudi. Darbs sastāv no divām daļām – izpēte uz tādām tēmām, kā konteksts, vārdu krājums un vārdu krājuma zināšanas novērtējums un vārdu krājuma macīšānas un praktiskā daļa. Darba galvenais uzdevums bija izprast konteksta lomu akadēmiskā vārdu krājuma zināšanu parbaudē. Lai sasniegtu šo mērķi, tika veikts pētījums, kur 20 dalībniekiem, ar dažādu angļu valodas zināšanas līmeni, bija jāizpilda vārdu krājuma zināšanu pārbaudes tests. Testa uzdevums bija uzminēt vārdu nozīmes dažādos kontekstos. Pēc mērķu sasniegšanas, darba autore secina, ka konteksts un vārdu krājums ir savstarpēji saistīti tādās jomās, kā vārdu krājuma zināšanu pārdbaudes un vārdu krājuma apguve.
 
This study investigated the notion of context and how it is connected with vocabulary learning and assessment. The study included two parts – a study of theoretical material on such topics as context, vocabulary and vocabulary assessment and learning and the empirical part. The main focus of the paper was to find out the role of context in academic vocabulary tests. To reach the goal, research has been conducted, where 20 participants with different knowledge of English language were asked to fill in the vocabulary test, where the task was to guess the meaning of the particular words in the given context. After fulfilling all the objectives set for the research, it is now known that vocabulary and context are related in vocabulary tests, as well as, acquisition of the vocabulary itself.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/51929
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV