Latvijas kā tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitāte
Author
Van der Steina, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Anotācija.
Promocijas darba mērķis ir tūrisma vietas mārketinga efektivitātes izvērtēšanas modeļa izveide un tā aprobācija Latvijas mārketinga darbības efektivitātes izvērtējumā.
Darbā ir analizēti tūrisma vietas mārketinga un efektivitātes izvērtēšanas teorētiskie aspekti. Balstoties uz teorētisko literatūru un mārketinga efektivitātes izvērtēšanas praksi pasaulē, autore ir izveidojusi tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitātes izvērtēšanas modeli.
Aprobējot mārketinga efektivitātes izvērtēšanas modeli, darbā ir analizēti, Latvijas kā tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitāti raksturojošie aspekti: nacionālās TMPO mārketinga resursi, organizācijas mārketinga funkcionālā efektivitāte no tūrisma uzņēmēju un organizācijas darbinieku viedokļa, mārketinga darbības efektivitāte galvenajos mērķa tirgos, kā arī ir novērtēta mārketinga aktivitāšu ietekme uz tūrisma pieprasījumu.
Atslēgvārdi: tūrisma vieta, tūrisma vietas mārketings, mārketinga efektivitāte, tūrisma vietas mārketinga pārvaldības organizācija. Annotation.
The aim of the thesis is to design a model for the evaluation of productivity of destination marketing performance and test the model by evaluating the marketing performance of Latvia as destination.
Based on theoretical literature and the marketing performance evaluation in practice worldwide, the author has developed a model for evaluation of marketing performance at tourism destinations.
The characteristic aspects of destination marketing of Latvia have been evaluated during the doctoral research applying the model designed for evaluation of effectiveness and efficiency of marketing: marketing resources of LTDA, effectiveness of organisation’s marketing from the tourism enterprises’ and the organisation employee’s perspective, effectiveness of marketing activities in key target markets and the impact of marketing activities on the tourism demand.
Keywords: destination, destination marketing, marketing performance, effectiveness, efficiency, destination marketing/management organisation