Now showing items 1-2 of 2

    • Transkreācija reklāmas materiālos Latvijā 

      Vilciņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2017)
      Pirms Industriālās revolūcijas reklāma bija fenomens, kas izplatījās vietējā mērogā, taču mūsdienās reklāmdevēji uzskata, ka ir „jādomā globāli, bet jārīkojas lokāli”. Paralēli sarunām, kas noris starp globālas un lokālas ...
    • Verbālo un neverbālo līdzekļu lietojums sociālajā saziņā 

      Ivanova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2017)
      Komunkācija ir informācijas nodošana, izmantojot dažādus lingvistiskos un nelingvistiksos līdzekļus. Komunikācijai var būt dažādas formas, tā var būt saruna starp mīlētājiem, formāla vēstule vai pat reklāmas kampaņa. Reklāma ...