Search
Now showing items 1-4 of 4
Valodiskās spēles dzimtes aspekts reklāmā.
(Latvijas Universitāte, 2012)
Rīga, 2012. - 60 lpp. Dotajā bakalaura darbā ir aplūkota valodiskā spēle un dzimtes aspekts un to realizācija reklāmu tekstos. Autors izskaidrojis jautājumi: valodiskās spēles un tās paņēmienu saturs reklāmu tekstos; efekts, ...
Laulības ekonomiskie aspekti Džeinas Ostenas romānos
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbs ir veltīts laulības tematam trijos Džeinas Ostenas romānos: ‘Lepnums un aizspriedumi’,’Prāts un jūtas’ un ‘Emma’. Pētījums analizē laulības atspoguļojumu romānos un izvērtē tās nozīmi sievietes dzīvē 18. ...
Dzimte un smarža: kultūras un semiotiskā analīze parfimērijas reklāmā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Reklāma manipulē ar patērētāju psiholoģiju, lai provocētu tajos vēlmi un impulsu pirkt. Lai noteiktu nozīmi, reklāma izmanto vizuālus zīmju modeļus, veidojot, pārveidojot un nostiprinot sociālkultūras uzskatus par vīrišķību ...
Šerloks Holmss kā neoromantisks tēls romānā un 2010. gada ekranizācijā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Šis maģistra darbs ir veltīts Šerloka Holmsa attēlojumam Artūra Konana Doila romānos, detektīvstāstos un vienā ekranizācijā. Pētījuma mērķis ir noteikt vai šis tēls satur visus neoromantisma tēlam raksturīgus elementus un ...