E-apmācības aplikāciju izmantošana vācu valodas stundās vidusskolās
Author
Babiča, Jeļizaveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Blumberga, Ieva
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek aplūkota vidusskolas skolēnu motivācija mācīties vācu valodu, kā arī E-Learning aplikāciju izmantošana valodas apgūšanai. Darba mērķis ir ar aptaujas palīdzību noskaidrot, vai vidusskolas skolēni izmanto kādu no E-Learning aplikācijām, lai mācītos vācu valodu. Aptaujā piedalījās 33 skolēni no Salaspils 2. vidusskolas un Rīgas 13. vidusskolas. No iegūtajiem rezultātiem tika secināts, ka vidusskolas skolēni ir motivēti mācīties vācu valodu un uzskata, ka tā būtu vajadzīga nākotnē darbā, ceļojumos vai izglītībā. Darba hipotēze netika apstiprināta. The bachelor's thesis deals with the motivation of secondary school students to learn German, as well as the use of E-Learning applications for language learning. The aim of the study is to find out with the help of a questionnaire whether secondary school students use any of the E-Learning applications to learn German. 33 students from Salaspils Secondary School No. 2 and Riga Secondary School No. 13 participated in the survey. The results showed that secondary school students are motivated to learn German and believe that it would be needed in the future for work, travel, or education. The working hypothesis was not confirmed.