Show simple item record

dc.contributor.advisorBlumberga, Ieva
dc.contributor.authorEglīte, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:47Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79421
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53144
dc.description.abstractŠis darbs ir veltīts vācu valodas patstāvīgas mācīšanās pētīšanai studentu vidū. Tas ir balstīts uz autores tiešo pieredzi Erasmus studiju apmaiņas programmas laikā, kad studentiem bija nepieciešams apgūt vācu valodu un komunicēt starpkultūru vidē. Rezultātā tika pētītas vācu valodes apguves iespējas un veidi studentu vidū, kā arī autonomija šajā procesā. Pētot bibliogrāfiju, tika konstatēts, ka ir ierobežots daudzums literatūras, kas īpaši koncentrējas uz vācu valodas apguvi studentu vidū Erasmus programmas kontekstā. It īpaši maz ir zināms par viņu mērķiem, vēlmēm un iecienītākajām metodēm. Darba mērķis ir ne tikai noteikt metodes, ko studenti izmanto vācu valodas apguvei, bet arī noskaidrot, cik efektīva ir pašmācība un vai tā ir populārāka nekā valodas mācīšanās pie individuāla skolotāja vai valodas kursos. Lai sasniegtu šo mērķi, tika izskatīta un apkopota teorētiskajā daļā zinātniskā un metodiskā literatūra. Praktisko daļu veido analīze, pamatojoties uz rezultātiem, kas tika iegūti, veicot aptauju starp 125 ārvalstu studentiem, kuri mācās vācu valodu.
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to the study of autonomous learning of the German language among students. This study is motivated by a direct experience of author during Erasmus exchange program, where students had necessity to learn German language and communicate in intercultural environment. As a result, the possibilities, and ways of language learning among students, as well as the autonomy in this process, were thoroughly examined. An analysis of related bibliography has shown that there is a limited amount of literature that specifically focuses on learning the German language among students in the context of the Erasmus program. In particular, little is known about their goals, preferences, and favorite techniques and strategies. The aim of the study is not only to determine the methods students use to learn the German language, but also to find out how effective self-study is and whether it is more popular than learning a language with a teacher or in language courses. In order to achieve this goal, the study and review of the scientific and methodological literature was conducted in the theoretical part. The practical part consists of examination of the results, obtained from the survey among 125 international students learning German.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectautonomā mācīšanās
dc.subjectvācu valodas ka svešvalodas mācīšanās
dc.subjectmācību stratēģijas
dc.subjectautonomous learning
dc.subjectlearning German as a foreign language
dc.titleAutonomā vācu valodas apgūšana studentu vidū
dc.title.alternativeAutonomous learning of the German language among students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record