• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Raksti (HZF) / Articles
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Raksti (HZF) / Articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumu ārtelpas reklāminformācija ģeosemiotikas kontekstā

Thumbnail
View/Open
Raksta drukas versija (339.0Kb)
Author
Pošeiko, Solvita
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Rakstā uzmanība ir pievērsta ārtelpas reklāminformācijas izpētes teorētiskajiem un metodoloģiskajiem jautājumiem, un tam ir četri savstarpēji saistīti mērķi: 1) definēt, kas ir semiotiskā ainava un kādi ir tās analīzes pamatprincipi; 2) skaidrot, kādēļ uzņēmumu ārtelpas reklāminformācijas izpētē būtu lietderīgi izmantot semiotiskās ainavas pieeju; 3) definēt, kas ir ģeosemiotika un kādi ir tās izpētes soļi; 4) teorētiskās atziņas ilustrēt ar atsevišķiem piemēriem no Latvijas pilsētām.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53341
Collections
  • Raksti (HZF) / Articles [75]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV